Tapijtmuseum werkt aan de toekomst

Het Tapijtmuseum doet nog mee!

Het Tapijtmuseum is in de race voor de stimuleringsprijs Erfgoed Sterren van het Oversticht.
Het museumproject “Het Ambacht van vlechters en wevers” waarmee werd ingezet kreeg niet genoeg stemmen om direct in aanmerking te komen voor de tweede ronde. Toch maakt het project nog kans op de stimuleringsprijs, dankzij de vakjury van het Oversticht. Die jury mag ook een project aanwijzen en was erg enthousiast over de inzending van het Tapijtmuseum.

Donderdagmiddag 14 oktober kwam de jury naar het Tapijtmuseum om meer informatie over het project te krijgen en daaarna wordt bekend gemaakt wie de winnaar is.

Het project “Het Ambacht van vlechters en wevers” is een onderdeel van het plan “Het Tapijtmuseum op weg naar de toekomst”. Om het Tapijtmuseum ook in de toekomst aantrekkelijk te houden voor jonge en oudere bezoekers, is het museumbestuur nu aan het nadenken hoe dat  kan worden ingevuld.

Klik op onderstaande link voor de ingestuurde motivatie!

GEPUBLICEERD >> 11-10-2021