Tapijtmuseum bestaat 30 jaar

Het tapijtmuseum heeft haar 30 jarig bestaan gevierd.

Met een drankje en een heerlijk buffet heeft het tapijtmuseum haar vrijwilliger(sters) met hun eventuele partner bedankt voor hun inzet om het tapijtmuseum draaiende te houden. Een viertal vrijwilligers heeft hierbij vanaf het begin en dus al 30 jaar aan meegewerkt.

Marry Bekendam en Jan Bakker hebben geprobeerd om er een gezellige avond van te maken en hebben daarbij de inzet van Hendrika Huisman ingeschakeld om dat mogelijk te maken, een succesvolle actie want hiermee was de toon gezet.

Hendrika Huisman memoreerde op ludieke wijze de 'kwaliteiten' van verschillende vrijwilligers en gaf ook de vier 'jubilarissen' de nodige aandacht. Zij werden gehuldigd met de unieke "Hendrika Huisman" medaille en een bloemetje. Hierna gaf Jan Bakker op korte wijze enkele belangrijke data weer waarbij de groei van het museum werd aangegeven en daarna werd het startsein gegeven voor het heerlijke buffet wat inmiddels was klaargezet.

Hieronder enkele foto's die een geslaagde jubileumavond weergeven.

GEPUBLICEERD >> 02-12-2016

Het gehele jaar
Dinsdag: 13.30 - 16.30 uur
Zondag: gesloten
27 april tot 1 oktober
Dinsdag: 13.30 - 16.30 uur
Zaterdag: Tijdelijk gesloten
Extra opening
Zie de agenda

Reserveren Toegangsprijzen Museumwinkel Contact
Wilt u het Tapijtmuseum financieel steunen met een eenmalige gift

Scan de QR-code en geef met de GIVT app.

(Aftrekbaar als culturele ANBI gift)
QR code

Meer info over het museum? Klik op onderstaande foto's!