Sisal lopers voor filmproductie

Tapijtmuseum in coronatijden

Het maatschappelijke leven is na de frontale botsing met het coronavirus tot stilstand gekomen en dit geldt ook voor het Tapijtmuseum.

Gelukkig zijn de scherpe kantjes van alle beperkende maatregelen wat minder scherp en kan het museum weer voorzichtig het hoofd opheffen en vooruit kijken. De afgelopen vier maanden kwamen er nauwelijks bezoekers en ook de vrijwilligers bleven thuis, maar er is toch nog enige bedrijvigheid.

Zo worden matten en karbiezen verkocht via de website www.tapijtmuseum.nl.

Een paar weken geleden kwam er een vraag van een regisseur die een film maakt over het buurmeisje van Anne Frank. Hij had een gangloper en een traploper nodig uit 1940. Natuurlijk kon het Tapijtmuseum hem van dienst zijn met een paar prachtige ouderwetse lopers.

Het Tapijtmuseum heeft in de afgelopen jaren een naam opgebouwd bij fotoclubs en film-makers. Er werden ook al biezen matten geleverd voor het filmhuis van Michiel de Ruyter.

GEPUBLICEERD >> 10-7-2020

Het gehele jaar
Dinsdag: 13.30 - 16.30 uur
Zondag: gesloten
27 april tot 1 oktober
Dinsdag: 13.30 - 16.30 uur
Zaterdag: Tijdelijk gesloten
Extra opening
Zie de agenda

Reserveren Toegangsprijzen Museumwinkel Contact
Wilt u het Tapijtmuseum financieel steunen met een eenmalige gift

Scan de QR-code en geef met de GIVT app.

(Aftrekbaar als culturele ANBI gift)
QR code

Meer info over het museum? Klik op onderstaande foto's!