Zomerseizoen 2016 voorbij

Zaterdag 1 oktober j.l. is het zomerseizoen weer afgesloten en is het tapijtmuseum alleen geopend op dinsdagmiddag van half twee tot half vijf.

De laatste activiteiten waren naast de gebruikelijke groepsbezoeken ook de presentatie van de geplaatste touchscreens die mogelijk gemaakt zijn door ontvangen sponsorgelden en/of subsidies. Hiervoor waren de sponsoren en subsidieverstrekkers uitgenodigd, om deze nogmaals hartelijk te bedanken voor hun bijdrage aan de realisatie van de opwaardering van het tapijtmuseum.

In het winterseizoen is het natuurlijk nog steeds mogelijk om een reservering te maken voor een groepsbezoek op werkdagen en ook tijdens de vaste openstelling op dinsdagmiddag voor losse bezoekers.

GEPUBLICEERD >> 03-10-2016

Het gehele jaar
Dinsdag: 13.30 - 16.30 uur
Zondag: gesloten
27 april tot 1 oktober
Dinsdag: 13.30 - 16.30 uur
Zaterdag: Tijdelijk gesloten
Extra opening
Zie de agenda

Reserveren Toegangsprijzen Museumwinkel Contact
Wilt u het Tapijtmuseum financieel steunen met een eenmalige gift

Scan de QR-code en geef met de GIVT app.

(Aftrekbaar als culturele ANBI gift)
QR code

Meer info over het museum? Klik op onderstaande foto's!