Najaarsvergadering van het Tapijtmuseum

Dinsdag 1 december heeft het Tapijtmuseum haar najaarsvergadering gehouden, deze keer op een bijzondere locatie. De vrijwilligers van het museum hebben een grote bijdrage geleverd aan de viering van het 75-jarig jubileum van Cotap BV uit Genemuiden. Meer dan 1500 gasten van Cotap werden in het Tapijtmuseum ontvangen en daarom waren de vrijwilligers door de directie uitgenodigd om de vergadering bij Cotap te houden.
Tijdens deze vergadering is het wel en wee van het afgelopen jaar besproken. Ook werd aandacht besteed aan het 25-jarig jubileum van Harm Rietman Czn.. Als dank werd hem een bronzen beeldje aangeboden.
Daarna werden de vrijwilligers onthaald op een drankje, een 'walking diner' en de bedrijfspresentatie die ook de zakenrelaties van Cotap te zien hadden gekregen. Tijdens de presentatie werd het Tapijtmuseum enorm verrast met een vorstelijke gift die paste bij het 75-jarig jubileum van Cotap, dit als dank voor de inzet van de vrijwilligers.

Door Henk Beens, voorzitter van de Stichting Stadswacht Genemuiden, werd aan de directie van Cotap een bronzen beeldje van een mattennaaier geschonken. Dit als blijk van waardering voor de bijdrage van Cotap aan de Genemuider cultuur: het beeld op de rotonde bij het industrieterrein en de bijdrage aan Genemusiment 2015 zijn daarvan voorbeelden.

GEPUBLICEERD >> 02-12-2015